داستان استقلال قرارداد استقلال اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

داستان: استقلال قرارداد استقلال اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری سريال دنباله‌داری به نام تتلو

در دوره اي كه فضاي اينترنتي در دسترس همگان قرار داده شد و كامپيوتر تبديل به يك ابزار چندمنظوره براي افراد شد، پديده موزيسين هاي زيرزميني هم نمود تازه اي پيدا كر

سريال دنباله‌داری به نام تتلو

سريال دنباله داری به نام تتلو

عبارات مهم : سريال

در دوره اي كه فضاي اينترنتي در دسترس همگان قرار داده شد و كامپيوتر تبديل به يك ابزار چندمنظوره براي افراد شد، پديده موزيسين هاي زيرزميني هم نمود تازه اي پيدا كرد. جامعه به يكباره با حجم بسيار زيادي از توليدات زيرزميني مواجه شد و ادبيات جديدي و البته در بعضي موارد سطح پايين، وارد فضاي موسيقايي كشور شد. از افرادي نظير محسن نامجو، شاهين نجفي گرفته تا محسن چاوشي و محسن يگانه و بنيامين نيز از همين راه توانستند راهي به گوش مخاطب باز كنند ولی غير از اين افراد تنها عده اي از آنها توانستند به عرصه رسمي نشر آلبوم راه پيدا كنند و عده اي هم براي هميشه زيرزميني ماندند و عده اي هم مهاجرت كردند.

سريال دنباله‌داری به نام تتلو

موسيقي زيرزميني سبك ها و جريان هاي مختلفي را در بر مي گرفت و از اين رو است كه مي شود در اين مجموعه نام هايي نظير تهي، ساسي مانكن، عليشمس و تتلو را مي توان در كنار نام هايي چون نامجو، چاوشي، يگانه و… قرار داد و پر واضح است كه هر كدام از اين نام ها راه خود را پيمودند و جريان فكري خود را دنبال مي كنند. آنهايي كه مهاجرت را راه چاره دانستند چند سالي است كه به شبكه هاي فارسي زبان راه باز كردند و توليدات خود را از راه هاي متفاوت به گوش مخاطب مي رسانند ولی تتلو كه شايد همسو با تهي، ساسي مانكن و عليشمس بود تا آخرين لحظه ماند و حاشيه آفريد.

امير حسين مقصودلو در ميان انبوهي از كارهاي انتشار یافته در اينترنت، كارهاي خودش را منتشر و كم كم نامي ميان نام ها براي خود دست و پا كرد و با پخش كليپ از خودش رونمايي كرد. طرفدارانش علاقه دارند تا او را پيشرو و پدر سبك R&B بدانند و به هر حال موسيقي او تركيبي از همه چيز است و شايد نتوان او را در يك قالب مشخص قرار داد. ولی امير حسين مقصودلو بيش از آنكه يك خواننده باشد حاشيه هايش بار شهرت او را به دوش مي كشند.

در دوره اي كه فضاي اينترنتي در دسترس همگان قرار داده شد و كامپيوتر تبديل به يك ابزار چندمنظوره براي افراد شد، پديده موزيسين هاي زيرزميني هم نمود تازه اي پيدا كر

او يك روز از خوانندگي خداحافظي مي كند و باز برمي گردد و مي خواند، يك روز تصميم مي گيرد در سطح اول فوتبال مملكت بازي كند و سر زده وارد تمرين پرسپوليس مي شود كه محترمانه عذرش را مي خواهند، با تيم هاي ديگر وارد مذاكره مي شود كه آنها براي فرار از حاشيه با حضورش مخالفت مي كنند و يك روز وارد جريان سياسي كشور مي شود و فردايش رنگ عوض مي كند. واکنش‌ها تتلو و هيجاناتي كه از بعد اين واکنش‌ها مي آيد را اگر در دهه 70 براي كسي تعريف مي كرديد به يك داستان غيرواقعي شباهت داشت ولی امروز تتلو و تمام حواشي اش يك حقيقت انكارناپذير هست. ولی چگونه مي شود كه پديده اي چون تتلو رشد مي كند و وي را در سطوح متفاوت مي بينيم؟

مهم ترين ابزار تتلو براي تتلو شدن، انعكاس واکنش‌ها فارغ از خرد اوست و شايد جريان هاي منعكس كننده بيشترين سهم را در پروراندن اين پديده داشته باشند. او وارد حاشيه هاي ورزش مي شود، عكسش را در صفحه اول روزنامه هاي ورزشي مي بينيم؛ براي حمايت از انرژي هسته اي ترانه مي سازد، تصويرش را بر ناو جنگي مي بينيم و در پادگان ارتش كليپ ساخته مي شود؛ به انتخابات ورود مي كند، تصويرش را در كنار يكي از كانديداها مي بينيم؛ بیانات تندش راجع به حجاب، بارها و بارها بازنشر مي شود و در نهايت كار به جايي مي رسد كه طرفدارانش، فوج فوج، به بغبغوي او پاسخ مي دهند.

شايد طنز باشد ولی وقتي كه بغبغو را در گوگل جست وجو مي كنيد بيش از هر چيز ديگري راجع به تتلو مورد يافت مي شود. شهرتي كه بر اثر رفتارهاي ناهنجار و عاري از خرد شكل گرفته، چنان وسوسه انگيز است كه جريان ها و طرزتفكر هاي متفاوت را جذب خود مي كند.

سريال دنباله‌داری به نام تتلو

اما تتلو بعد از مهاجرت دوستان و همدوره اي هاي خودش و به اميد و نشانه رسيدن به مجوز و برگزاري كنسرت دست به هر اقدام ممكني زد و در نهايت با مهاجرت، راه همدوره اي هايش را در پيش گرفت. عدم اخذ مجوز آلبوم و برگزاري كنسرت نه تنها مانع از تاثير گذاري تتلو بر طرفدارانش نشد كه او را روز به روز مشهور تر كرد و جامعه طرفدارانش را پرجمعيت تر. در اين ميان تنها چيزي كه به آن پرداخته نمي شود، موسيقي اوست.

هفته گذشته، شبكه بي بي سي فارسي هم از وسوسه پرداختن به اين حواشي در امان نماند و در برنامه مربوط به موسيقي خودش، با اين پديده به گفت وگو نشست. گرچه اين برنامه را به هيچ عنوان نمي توان در قالب يك برنامه تخصصي موسيقي ديد ولی قدري غيرمنتظره بود كه بي بي سي فارسي يك برنامه خود را به تتلو تخصیص داده شده است دهد. تتلو در اين مصاحبه همچنان حق به جانب است و خود را در قامت يك الگو براي هوادارانش مي بيند كه مي تواند براي ارزش حكم صادر كند كه حجاب ارزش در داخل و خارج از ايران چگونه باشد.

در دوره اي كه فضاي اينترنتي در دسترس همگان قرار داده شد و كامپيوتر تبديل به يك ابزار چندمنظوره براي افراد شد، پديده موزيسين هاي زيرزميني هم نمود تازه اي پيدا كر

اما حرف هاي او همچنان پر از تناقض هست؛ او اعتقاد است كه زنان بايد حجاب را رعايت كنند و حجاب براي ارزش امنيت مي آورد و از طرفي خود را به عنوان يك مبارز معرفي مي كند كه براي پديده تتو و افرادي كه تتو روي بدن ارزش دارند تلاش مي كند تا مورد تبعيض واقع نشوند. او براي ظاهر افراد، آزادي قايل مي شود و به موازات آن راجع به حجاب هم نظر مي دهد. هفته اي چند موزیک مي سازد! و خود را سازنده مغز هوادار مي داند و اين تفكر كه يك نفر مي خواهد «سازنده مغز هوادار» باشد، جاي تامل دارد.

در دوره اي كه سريال هاي نود شبي در تلويزيون مرسوم شده است بود عده اي دلواپس بودند كه اصطلاحات و تكيه كلام هاي شخصيت هاي اين سريال ها در ادبيات محاوره وارد نشود (كه البته عباراتي چون «پاچه خواري» وارد اصطلاحات جامعه شد) و در برابر عده اي ديگر اين نگراني را بي مورد مي دانستند و اعتقاد بودند كه عمر اين اصطلاحات كوتاه است و بعد از پايان سريال، كم كم فراموش مي شود (كه جز برخي موارد خاص، اين ايده درست بود) . ولی تتلو سريالي است كه تمام نمي شود و همچنان صاحبان رسانه به دنبال او و حاشيه هايش هستند و خواسته و ناخواسته به او كمك مي كنند تا باور كند كه سازنده مغز هوادارانش است.

سريال دنباله‌داری به نام تتلو

روزنامه اعتماد/ طاها افشين

واژه های کلیدی: سريال | مهاجرت | برنامه | مهاجرت | موسيقي | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه